dinsdag 7 januari 2020

Geachte heer Keldermuis




Ik ontving van iemand die, net als ik, ook graag hard wil lachen om Hollandse culinaire ignorantie, om de tragiek ervan te kunnen vergeten, uw boeken De Herenkookclub, en Zonde en Berouw. Aan De Herenkookclub ben ik begonnen, en ik moet zeggen: het is gelukkig weer volkomen het vertrouwde niveau! Ik ben nu op pagina 58, en ik ben nog geen enkel recept tegengekomen zonder een bêtise erin. Chapeau! Als hoofdredacteur van HP De Tijd maakt u zich toch maar weer terdege waar!

Hoe dan ook. ("Je divage" sprak Havelaar en vaagde iets van het voorhoofd.) Waar het me om gaat, en waarvoor werkelijk oprechte excuses: ik vergat totaal om u maanden geleden de link te sturen naar het artikel in de Volkskrant, over mijn weblog, weblog waarin u toch prominent figureert. Zie hier (nieuw venster). Dit moet spekkie voor uw bekkie zijn!

Mocht u trouwens de link naar mijn bespreking van uw culinaire activiteiten kwijt zijn, je weet maar nooit hoe de waard zijn gasten vertrouwt, zie dan hier.

Als altijd uw hoogachtende luis in uw culinaire pels!

Dr M W J M van Thiel



"Met wijntips van Harold Hamersmaak"
Ja, dat geloof ik direct
Zie die ordinaire rammelkurkentrekker van de Action