woensdag 27 november 2019

Lulpraat in de Volkskrant




Faux gras


Op de eerste plaats moet je een zelf verzonnen recept niet vernoemen naar een bestaand product, naar een bestaande merknaam
Als ik opgeblazen kikkers op de markt breng, dan noem ik dat niet Kikkers Yvette

En al helemaal moet je oppassen als dat recept nergens op slaat

Zie het -nergens op slaande- Faux gras recept in de Volkskrant hier, en Faux gras is dus een merknaam, van overigens een uitstekend product
(Alle links hier openen in een nieuw tabblad of venster)

Deze lulpraat, dat moet het Kokkerellende Nijlpaard zijn

Klik op Ingrediënten

De twee belangrijkste ontbreken: champagne en eekhoorntjesbrood

"sel gris of zoutvlokken (Maldon)"
Kan het stompzinniger...
Sel gris, Sel de Guérande, is het ene uiteinde van het zoutspectrum, Maldon het andere
Fors zout tegenover een product dat ik kinderen laat proeven als "Dit is zóet zout!"
Kan het dommer, kan het onnozeler, kan het culinair nog méér stupide...
Die weet echt gene ene fuck, die lult maar raak, zolang ze maar in de schijnwerpers staat

Maar goed, we moeten ermee leren leven, net als met hoofdluis als je kinderen hebt, of met Marokkaans tuig, of met niet afmeldbare spam van Dekbed Discounter (ze zeggen dat die Niels Verweij altijd proppen keukenpapier in zijn ondergoed stopt)(aan de voorkant bedoel ik dan dus), haaruitval, de Volkskrant, de spoelstopknop en de woonwerkfiets

Zie mijn post over Faux gras hier

Bruikbare informatie in plaats van gratuit gekwaak





(Fuck! Barb corrigeert me! Yvette is enorm aan het lijnen! Dat wordt de Kokkerellende anorexia! Woehahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!)