zondag 14 juni 2020

Over de tong



Inkopen Hongaars spul 
Eendenvet


Zie Westlandpeppers hier

(Alle links hier openen in een nieuw venster)

En zie hier



Zie De Wilde Slager hier




Zie Smulweb hier



Zie Pinterest hier



Zie Aziatische ingrediënten (forum eronder, 12 mei) hier



Paprikapoeder


Je vindt ook teksten in fora, zoals

Floor L. op mei 6, 2013 om 17:40 schreef:
Dag Lieselotte,
blij dat ik jouw blog tegenkwam.
Ik heb dezelfde instelling als jij, lees al tientallen jaren recepten en kookblogs, maar de jouwe springt er toch een beetje uit, omdat je niet zoals die culi-kwakers van bv de NRC schrijft over recepten die je nog nooit gemaakt hebt.
Ook vind ik je keuze interessant, ik kook ook liefst simpel, maar gevarieerd, ben absoluut omnivoor en dol op pasta en rijst.
Je zou de blog van mijn ideologische tweelingbroer Maarten van Thiel eens moeten bezoeken.
Hij is wat arroganter dan ik, maar zegt zelf dat, als je arrogant kunt zijn, je ook wel wat in je mars moet hebben, en dat heeft hij. Zeker op culinair gebied. Voorts hebben we beiden het Syndroom van Asperger, wat niets met koken te maken heeft, maar alles met de wijze waarop je de dingen aanvaardt en beoordeelt.
Koken echt koken heet die blog. Beslist de moeite waard.
Vr gr
Floor
Antwerpen




Pároskolbász
Chorizo, zeg maar


Wat is er nog meer te melden?


Ik heb jonge Pecorino gekregen
Primo sale
Dat is enorm lekker op pizza, met kerstomaatjes uit blik
(Uit blik dus)



En ik heb Bottarge gekregen
Over de pasta!
Ik ga het combineren met Colatura!


En ik ben een augurkenproeverij aan het voorbereiden
Kühne, Maille, Kesbeke, en ook zoute Poolse


En vanavond eet ik krieltjes, verse echte Frankfurters en zeekraal