maandag 20 maart 2017

Nou ja,


nog niet helemaal



Ik bedoel: gisteren schreef ik Ik ben eruit!


Een ding moet er nog opgelost worden

Hoe ga ik het indelen, ik bedoel (en dat is hetzelfde): hoe ga ik de doorzoekbaarheid regelen

Pagina met A B C...
A linkt naar pagina met Aardappel Aardpeer etcetera

Maar dan heb je bv het thema Ovenschotel Kaas Aardappel Ui (waarvan ik er heel wat verschillende (en allemaal even lekker!) maakte!)
Waar moet dat bij?

Ik moet nog ff diep denken

Sectie Loek moet ook ergens...

En je hep bijvoorbeeld Diny Schouten, dat is kleine kwaak, en daarnaast bijvoorbeeld Marx Huivers, grote kwaak. Moet dat in één sectie, of apart?


Vanavond snoekbaars sauce antiboise, wildswijnslever gepocheerd in Malaga, Le Welsche, cranberryijs...

Ach ach ach ach ach... Wat heb ik toch een medelijden met al die sneue culiprutsers...


Doehoei!