zaterdag 18 maart 2017

Ik ben eruit!


Nieuw blog, en daarin ga ik pakketten van posts zetten over hetzelfde onderwerp

Bijvoorbeeld!
Ik zou vandaag posten over witlof
Nu ga ik alle posts over witlof in dit blog in het nieuwe blog zetten, en daarnaast een nieuwe post erover (witlof gepaneerd gebakken)
En steeds aanvullen als er wat is

En! Een goed zoeksysteem!

Enzovoorts

Tweede blok wordt over orgaanvlees
Alle oude posts erover na elkaar / bij elkaar
Nieuwe erbij over zwezerik en een over diversen

Dan eens alle Italië posts bij elkaar
Nieuw erbij

Alle culikwakersafzeikerij bij elkaar
Nieuwe erbij (Wieteke van Veil lult uit d'r nek over kaas; Otto Kleynejan maakt nasi met spruitjes)

Heerlijk!
Nou nog ff nadenken in welk jasje ik het technisch ga gieten...
Wordpress?

Vanavond eet ik trouwens Badisch Quarkspatzen met Gruyère kaassaus en rabarber die ik vorig jaar weckte
Morgen zuurkool gestoofd in kippenbouillon, met kriel en echte Frankfurters
Overmorgen gefrituurde eieren (rauw in de frituur) met gepaneerd gebakken courget en met Zolfini (Kleynejan meteen googelen wat Zolfini zijn!)
Dinsdag Russische coq au vin met Smetana gemaakt, Schupfnudeln (moet ie weer googelen!) en morilles erbij
Woensdag omelet met gedroogde zeekraal, soesjes van maismeel en tomaat masala

Ach ach ach ach ach wat zitten ze weer te watertanden bij NRC en de Volkskrant en Jonas en de Walvis...

Doehoei!


O ja!
Die kamelenfokker in Parijs die riep "Ik wil sterven voor Allah!"
Nou! Gelukt! Hahahahahahaha!!


O ja!
De PvdA zal niet mee-regeren!
Woehahahahahahahahahahaha!!!!


O ja!
Die Volkskrant achtige pissigheid van het NOS journaal over Amerika
Dat die Amerikaanse minister van buitenlandse zaken "onervaren" is
Jawel, zeker, natuurlijk, maar hij heeft wel in seconden bereikt dat China die apelul in Noord-Korea eindelijk gaat aanpakken



Ik ben er al uit hoe ik met een truc toch foto's kan posten (ze in een ander blog zetten en de HTML kopiëren) maar ik ben nog steeds gecharmeerd van, en denkend over dit verhaal hierboven...