dinsdag 5 februari 2013

Tons Mosterd en Mayonaise


[Citaat]

Er zijn inmiddels heel wat bedrijven die mijn producten (hier) verkopen.

Diverse Boerderijwinkels, te vinden hier.

De MARQT filialen, daar was ik zelfs een van de eerste leveranciers! Zie hier.

Van oudsher bij vele kaaswinkels en delicatessenzaken, diverse viswinkels en slagers.
Deze worden onder meer beleverd door Voets, zie hier.

De 100% biologische varianten vind je natuurlijk bij de bio-winkels zoals Estafette, zie hier en Ekoplaza, zie hier.

In de gewone producten verwerk ik ook deels bio-grondstoffen. Zo is al het eigeel dat we gebruiken bio en gepasteuriseerd, dus ook voor alle ‘’gewone’’ mayonaises gebruiken we dat.

Mijn Belze Majoneis is ook bij Plus winkels te koop en te bestellen, zie hier.
En is ook te koop, en ook Mosterddille-saus, Honingmosterd-saus en Knoflookmosterd-saus, bij Jumbo, zie hier.

O ja, wat ik nog wil vragen. Als je mijn producten niet ziet in die winkels, wilt je dan vragen of ze dan weer willen bestellen bij mij? Alvast bedankt.

Smakelijk eten, en groeten uit Zierikzee,
Uw mosterd- en mayonaise maker,
Ton

[Einde citaat]


Ton in actie hier.

Zonne-energie hier.

En beste Ton, ik werk nooit met plaatjes, dus die stuurde ik Maarten.