vrijdag 22 februari 2013

Honing
















Was dat paardenstoofvlees, dat blik??? Nou dat ga ik niet eten! Ik heb toch al niet echt zin in vlees en dan nog paard, ik geef het weg.

Ik bestelde Tijm- en Koolzaadhoning (ik klink altijd verkouden) en een heel klein potje van die Boekweithoning om te kunnen proeven. Ik kom nergens op internet tegen dat het "speciaal voor mannen" is. Als dat zo is, geef ik het vanavond wel af bij Wimke van De Gouden Bal. Ik las wel: echte mannen eten geen honing: die kauwen op bijen.

Potverdorie Maarten, ik heb al een keer van die Spaanse dingen besteld en die Westlandpepers en nu weer die honing! Je ziet het: ik ben nieuwsgierig, ik lees iets en dan wil ik het hebben!

Ik heb met veel moeite die film Un Air de Famille tot kwart voor tien gekeken en ik werd het gedonder tussen die mensen zo zat, ik ben naar mijn bed gegaan.

Dag, Loek