donderdag 28 januari 2010

Geen idee


Alhoewel, die Once upon a time van gisteren zie ik een dezer dagen. Kwam vandaag aan, samen met Butch Cassidy, Awakenings, One flew..., Der Untergang en D-Day. Die films had ik allemaal en alles gejat uit de opslag. [Vandaag, vrijdag: huhh? Bezopen?]

Plaatjes vanaf nu gaan over films, = bestelde films. Als ik ze ook gezien heb volgt eventueel + commentaar.



One flew over the cuckoo's nest, plaatjes vandaag, jee wat een mooie film...

Zag gisteren Gran Torino, dus. Tsja. Niet slecht, maar een zanderig verhaal. Lapidair, zou Dries van Agt zeggen.



Lees nu de briefwisseling Reve Van Oorschot. Heerlijk. De Haagse Pot. Rutger Koplamp (een dichter die ik hogelijk waardeer voor alle duidelijkheid, en Reve deed dat ongetwijfeld ook).

Vanavond aardappelen (gestoofd; zie morgen), prei, spekjes, witte wijn. Hatsjekidee. Doemaaruig.
Gisteren deel 2 van die wereld-tortilla met Quorn.



Morvan. Gaat heel misschien toch door (niemand die mee wil doen? Nauwelijks kosten / investering. Goedlopend restaurantje overnemen. Nogmaals: nauwelijks investering; eea. is gesubsidieerd) en in ieder geval komt er over een paar weken een vergelijkbaar aanbod.
(Ik ben ook gek ook dat ik vandaag de vloerbedekking hier heb laten afwerken. Als je eruit trekt moet alles eruit gesloopt worden. Over kapitaalvernietiging gesproken...)



Jee! Er schoot me in ene wat te binnen! Werkte een jaar in Frankrijk (nou ja, werkte; ziektewet voornamelijk maar dat maakt niet uit) en in Frankrijk krijg je je pensioen al op je 60e. Ik, 62, bel dus op. Jaja, u moet dat en dat nummer bellen en dan wordt het geregeld. Waw man; ik trek van De Gaulle!



Een prettige avond!