donderdag 30 mei 2013

Schelvis











Ik heb vandaag wéér die schelvisfilet gegeten, vind ik echt lekker, lekkerder dan kabeljauwfilet. Blijf ik eten tot het mijn oren uit komt. Gebakken aardappelen / bieten / sla erbij, gewoon lekker.

Die markt in Rome is de Mercato Porta Portese Maarten, en ze hebben er een liedeke van gemaakt wat niet meer uit je hoofd gaat als je het een keer hebt gehoord. Hier.

Ik was gisteren met “de harde kern” op stap. Tegen de barkeeper, met vinger in het rond “zet er hier wat neer en vat er zelf ook een”. Zoals al vaak gezegd, na drie pils weet ik echt niks meer. Toch ben ik in drie café’s geweest en beslist niet één pilsje per café. De hond was ook mee en die is op een gegeven moment met een van de jongens naar The Queens meegenomen. Ze vinden de hond erg leuk. Het bleef nog lang onrustig

Dag, Loek