zaterdag 25 mei 2013

Brood














Dat brood van mij, dat zijn verschillende manieren Maarten; is ook onduidelijk door mij opgeschreven.:
1. Desembrood, ingesmeerd met olijfolie, in de grilpan, Beemsterkaas, Baktat olijvenpasta en olijfolie erover gedruppeld.
2. Dat brood ingesmeerd met olijfolie in de grilpan, olijvenpasta, olie nog wat opgedruppeld. Extra kan nog toegevoegd uiringen, tomaten, paprika (wel gemarineerd).
3. Brood ingesmeerd met olijfolie, in de grilpan, gerookte zalm, olijfolie erop gedruppeld en olijvenpasta.
Is het zo duidelijk genoeg?

Nou is al mijn verf weer opgedroogd en 2 juni sta ik hier middenin de stad op de kunstmarkt met aansluitend diner/dansant hahaha, en zojuist mailt mij een hele aardige journaliste of ze op haar Italiaanse site aandacht aan mijn schilderijen mag besteden. Dus de tijd tot begin juni heb ik even minder ruimte om te “lullen”. Zoals je merkt blijf ik anders aan het ouwehoeren en dan schiet het schilderen er weer bij in.

Groeten, Loek