zaterdag 15 december 2012

Oesters










Marieke, ik weet dat wel maar lees wat ik Maarten schreef:
Ik zie zojuist Jord Kelder op tv in zijn programma Hoe heurt het eigenlijk?
Aan het einde van het programma is hij op bezoek bij een of andere adellijke figuur en ze eten oesters. Die man maakt die oesters open met een soort combinatietang die hij hanteert als de arm van een pickup, alsof hij een plaat op zet. Kan je je een voorstelling maken? Het ding ziet er heel makkelijk uit. Potverdorie dat zou voor mij een uitkomst zijn. Terug te zien op Uitzending gemist, bijna aan het einde. Zie hier, net vlak voor de 30e minuut.










Het was dus niet dat dingetje dat Maarten heeft afgebeeld.
Ik heb een oestermes en dat is levensgevaarlijk, daar zou ik niet alleen een handschoen maar een heel harnas bij moeten hebben
Schrijft Maarten Wat voor een oestermes heb je, een met zo'n stootplaatje? 
-Ja
Daar kán je je niet meer verwonden!
-Ik wel!!!!!!

Groeten, Loek