woensdag 7 december 2016

Culi blogs en dat soort dingen



Inkopen weer, maar nu de foto's

Dodol pisang


Weekend is natuurlijk de beste, Foodlog de saaiste en sufste, en wat ik daarnaast ontving daar spit ik even doorheen

Veel ellende weer



Bush's Beans

Recepten zie hier (alle links openen hier in een nieuw venster)


Duur keukenspul

Voor de kerst op de Amerikaanse markt zie hier


Kookboekenwinkel Tilburg

Zie hier




God wat een gekut!

Zie hier

En die weet Godverdomme niet eens hoe je meringue uitspreekt, de omhooggevallen boerenkinkel...


Natuur en Milieu

gaat steeds meer richting haarboerengelul

Zie hier


Escargologie

Zie hier



Gerookte tofu


De Spaanse Winkel

is ook drie keer niks meer, zie hier


De Spanjewinkel

Is even erg, met zo'n flauwekul tortillapan en met reclame voor de Italiaanse winkel (die geen reet voorstelt)

Zie hier


Foodlog

De sudderpan van de Nederlandse culinaire kwezelaars

Zie hier


Berliner bol
Nooit gegeten...


Ik zal weer een aparte uitzending aan Weekend besteden een dezer dagen...


Ik droomde gisteren dat op de Nieuwstad in Groningen een haarboer vroeg of er ook duurzame hoeren waren daar
Met een eko label aan d'r kut vroeg ik me af