zondag 15 september 2013

Sorry jodemensen,



de jodenhaas

vergat ik gisteren.

Ik ben zelf ook jood hoor, ik bedoel: laat ik dat maar even zeggen voordat al die politiek correct gereformeerde of vaag linkse (of was het andersom) of culinair onnozele kwakers over me heen beginnen te schreeuwen.
[Later] Allerlei reacties natuurlijk. Lui die niet weten dat "jodemensen" een joodse term is. Wij jodemensen...


Paleron
Chuck steak

Jodenhaas komt uit de voorbout.
De achterbout zit tegen de kont en is dus onrein.

Moeilijk allemaal.

Zag vandaag een verhaal over dat joden en moslims geen varken eten en dat dus ("dus") lam jé van het is.

Ho ho.
Echt diepe joden eten geen lam.

"Want ieder die vet eet van het vee, waarvan men een vuuroffer brengt voor de Here - wie dat eet, zal uit zijn volksgenoten uitgeroeid worden."
Leviticus 7:23.

Zo.


Uhh... Hep u ook zo'n hekel aan klezmer?

Ennuhh, vraagt u zich ook af en toe af wat erger is, klezmer of dixieland?