zondag 26 februari 2017

Hoor dit




hier
(alle links hier in een nieuw venster)

Dan weet je toch, dat als die tiepe ook gaat zingen, dat ie grote prijzen gaat scoren?

Of hoor dit hier




En nou met tekst

Het kan zijn dat je dit hier kunt aanhoren zonder kippenvel, maar ja, dan ben je een La La tiepe of zo...
En wat doe je dan hier? Ga naar je kamelenfokkerij of naar het reetcafé!

Hoor dit hier
(Ik zat steeds maar te denken Waar ken ik die totale ongestoordheid van? O ja! Max Verstappen)

Hoor dit hier

En kijk ff hier
(Kwantiteit is geen kwaliteit, dat weet ik, maar dit is beide)

Hoor een nummer uit Fallen Angels, recent werk hier


Overigens hadden Brel en Yupanqui die prijs ook mogen krijgen van mij


("Een Nobel literatuurprijs voor een songwriter! Schande!", de omhoog gevallen kwakers...)


Fantastische muziek, fantastische teksten, een fantastische film ook nog (zie hier), Gristus, moeten we dan die shit van die al lang vergeten Nobelprijswinnaars gaan lezen? Tranströmer, Mo Yan, Alice Munro, Patrick Modiano, Svetlana Aleksijevitsj?
Lazer op!
Pak ik wel een deeltje Heeresma...




Ik moet blijkbaar zo nodig die Tranströmer of zo gaan lezen, die naam alleen al

Een junimorgen als het te vroeg is
om te ontwaken en te laat om weer in te slapen.
Ik moet eruit, het groen in dat vol zit met
herinneringen, zij volgen mij met hun blik


Flikker op met je blik en ga onkruid wieden of zo en laat je haar eens knippen...



Zie trouwens dit, heel mooi, heel correct
Ik kom erop terug
Zie hier
Uiterst interessant
Heel lang verhaal, ademloos uitgekeken

(Uhh, ik leerde daaruit dat Joop Schafthuizen en Wouter van Oorschot erg van Bob Dylan houden; tsja, ook verkeerde lui, drammers en zo natuurlijk, dat kan je niet vermijden...)