vrijdag 30 november 2012

Muziek en zo















Die worstebroodjes, daar kom ik nog op terug Maarten.

Die muziek?
Skon Maarten, echt skon! La Bamba ken ik nog wel (van Trini Lopez).
Ik dacht "Verrek ik kan die Mexicanen hun ondertitels gewoon goed volgen, keek ik eens goed, was het Italiaans.
Ik ben aan het aanlopen nemen om weer te gaan schilderen en ik wilde dat er iemand het huis van "dit luie wijf" een keer schoonmaakte. Wat heb ik daar toch een hekel aan.








 



Mijn oudste broer gisteren aan de telefoon: "Loek, let nou op mijn woorden, nog 15 jaar kan je je wentelen in een aardige geestelijke en lichamelijke gezondheid en daarna is er niets meer aan". Altijd fijn als hij een keer belt!

Je moet mij geen commentaar vragen op muziek, ik weet daar te weinig van. Ik zat eigenlijk te denken dat ik de jongens hier een keer op het eten zou willen vragen, maar ja, moet ik toch eerst de rotzooi opgeruimd hebben.
Groeten, Loek