vrijdag 28 april 2017

Van kop tot staart?



Wat foto's uit Praag
De Parijse straat
Daar zit "alles"



Al die

van kop tot kont

schreeuwers:

Allemaal gelul


Huivers in de Volkskrant een paar dagen geleden
(of Snuivers of Schuivers of hoe heet ie)
Kwaak! Kwaak! over Van kop tot kont

En waar kookt ie mee?
Met "runderstoofvlees"
Tsjongejonge... de van kop tot kont lul

Nee! Je moet kijken op Samen Een Koe Kopen!
OK, gaan we doen, kwaaksliert
Zie hier (alle links hier in een nieuw venster)
Een afschuwelijke website waar een belerend type (wat je niet kan wegklikken) aan je kop begint te slijmen (klik op Hoe werkt het)(of liever: klik niet op Hoe werkt het)

En dan moet je ontzettend zoeken, en nog gaan bestellen ook, en dan pas kom je bij die "kop tot staart"




Het allereerste wat dan opvalt: niks kop en niks staart
Ga naar "bestellen" hier (alle links hier in een nieuw venster) en klik dan op "Extra vlees toevoegen"
Jezus Gristus wat super spannend! Rundertong is het aller enige wat buiten de normale zaken valt...
"Van kop tot staart", lazer op met je popi gekwaak!

Maar goed, we namen contact op

Het vlees van de kop wordt er grotendeels afgepeld en gebruikt.
O ja? En hoe dan?
En wat doe je met het -heerlijke!- verhemelte? Mag ik aannemen dat je daar geen verstand van hebt?

We gebruiken echt alles, niet alles mag in het pakket. Zoals orgaan vlees
Gelul

[van orgaanvlees] gebruiken wij wel de lever
Goh! Van kop tot staart!

pens en het hart wordt gebruikt voor hondenvoer
Godverdomme, en dat noemt zich Van kop tot staart...

De staart [...]wordt los verkocht onder de button "los vlees bij bestellen"
Dat is niet zo!

Leuk dat u er zo bewust mee omgaat. Met vriendelijk groet, Kirsten Marsman
Flikker op en ga er Godverdomme zelf een keer bewust mee om

(En waar is de long en de milt en de hersenen en de...)

(Marcus Gluipers is het soort psycholoog dat door Prik ongenadig afgemaakt zou zijn)(en terecht)(experimentele psychotherapie, flikker op!)




Ik had nog van alles trouwens

Nieuws NPO, over W A: "Zijn oma Wilhelmina"
Domme lul

Het diner: Zalmtompouce, Tournedos, Terrine fruit
Drie dingen waar je niks mee kan als culinair commentator
Terrine fruit? Ik vraag me af of dat wel een terrine was...

O ja! Hahahahahahaha!
Had ik helemaal niet gezien!
Op het achterplat van de Kleyne Groot!
Yvet Retteketet: "Onno schrijft zoals ik zou willen schrijven en weet alles wat ik nog zou willen weten", kan het sneuër?
En o ja, ik hoorde dat die Otto dus Yvet dan dus weer in háár reet moest gaan blazen, en dat ie daarvoor een brandspuit had gehuurd! Als ik lieg dan lieg in in commisie!




Doehoei!!


O, trouwens, ik heb een gouden Bulgari brilletje
Rommelmarkt Utrecht jaren geleden
1 gulden 50...


En o ja!
Ik heb vanavond in de kroeg nog even uitgelegd hoe dat zit, dat AH zogenaamd de goedkoopste is
Kijk, je koopt erwtensoep van Unox, en dan is AH goedkoop
Maar nou heb je weggooischeermesjes nodig
AH heeft er twee in een pakje (niks anders), en die kosten 0,82/stuk
Maar al die SuperUnie winkels, waar die erwtensoep 10 cent duurder is, die verkopen pakjes weggooischeermesjes die 28 cent/stuk kosten...

Misschien begrijpt u nu de nep van "AH is de goedkoopste"...