woensdag 12 november 2008

25-10


Bezorgingen...

Personeelseten chorizo, spekjes , ui, knof en dat door roerei. Vooraf brood met rilettes en na chocoladetaart.



P-eten voordat ik arriveerde

Hapjes maken voor een feest op Ch. De Bourgade, weggebracht en uitgenodigd. De hapjes werden perfect gevonden (ik vermeldde ze al) en het feest was “Frans” zeg maar. Franse TV aan met een loeihard“humoristisch” programma, daarnaast voor de kinderen een loeiend computerscherm met de Simpsons in Jurassic Park, veel drank en veel gebrul, veel grappen. “Je kan beter Parkinson hebben dan Alzheimer want met Alzheimer vergeet je je Ricard”. Die grap van hoe heette de vrouw van Alzheimer bleken ze te kennen. Veel succes oogstte ik echter met mijn grap over die herder die een geblondeerde vrouw tegenkomt, die een schaap belooft als ze het aantal schapen goed raadt, wat ze doet, zoekt een schaap uit, zegt die herder “Als ik raad welke kleur haar je oorspronkelijk had, krijg ik dan mijn hond terug?”
Er was een oude man die snip schoot, wat niet makkelijk is, en die dat ook nog ’s nachts deed. Hoe? Die zat aan een meertje bij volle maan, en als er dan een landde...
Dat béasse snip is en béassine watersnip, dat wist ik. Maar watersnip is ook wel béasse des marais.



Mijn legbad