vrijdag 20 april 2012

Is godverdomme weer de hele layout overhoop gehaald



Ligt godverdomme de hele zaak weer overhoop. Ik bedoel, voor alle duidelijkheid, voor mij als poster...
Wat willen die zeikstralen nou? Dat je afhaakt?
En dan godverdomme ook nog, als je vijf plaatjes upload, dat ze die alle vijf door mekaar halen...
(God samme krake, wat doe ik hier trouwens nog, anders dan culi-kwakers door de zeik halen?)
Het heeft me een uur gekost om nog enige lay out hier aan te brengen, en het ziet er nog niet uit. Als dat morgen nog zo is dan zoek het maar uit.

[Voor alle duidelijkheid: ik heb vandaag, zondag, een uur nodig gehad om vloekend en tierend er achter te komen hoe het allemaal nou weer vormgegeven moet worden... De achterlijke mongolen...]



(Kalfswang, vuil)

Nog één keer dit soort gezeik en dan ben ik weg.
Kan ik op me rug gaan liggen terwijl die Google zeikerds me bidden en smeken (want dat doen ze!) om maar vooral hun shit AdSense te installeren... Ja natuurlijk! Tweedehands corsetten, manke winterschilders, uit hun bek stinkende voetmasseuses en ander volk wat graag voorover gaat staan.



(Kalfswang, schoon)
En dit is helemaal ongelofelijk!
Je mag cq kan vanaf nu geen alt tekst meer toevoegen, waarmee blinden en slechtzienden plaatjes "kunnen lezen". Godverdomme, wat een tuig!
(Maar ja, wat ken je met een blinde verdienen? Niks toch?!)



(In de pan)

Recept, omdat jullie het zijn. Kalfswang, de eerste keer houden we het simpel. Ontvlies (zie plaatje 1 en 2). Schroei aan twee zijden dicht, en bruin daarna op twee zijden op lager vuur. Stoofpan, grove boeren soepgroenten, ui, knof, peterselie. Forsch zwarte peperbolletjes, kruidenblokje, laurier... Zeer forsch rode wijn en stoven en inkoken...



Kook trouwens ondertussen wat krieltjes.



Vet afzuigen. Dat kan ook met een lepel die je met een rand net onder het oppervlak houdt, maar dit is een stuk simpeler. Zorg wel dat er geen vet in de knijp-bal komt.



Kijk, dit is de complete set. Je spoelt het binnenste van die pijp min of meer schoon met sop, maar goed lukt dat niet. Dan komt dat borsteltje aan de beurt. Dat haalt alle vet aan de binnenkant weg, waarna je dat borsteltje prima kunt ontvetten.



Even uit de pan gelicht, toen ie juist perfect was.



En zo geserveerd. Ontzagwekkend lekker... Op je tong smeltend draadjesvlees, verdomd...

O ja, en die vloeistof, die zeef je. Je kookt eieren of zo, iets wat je in aspic wilt hebben. En dat doe je in een bakje en daar giet je die vloeistof over en dat laat je stollen. Heerlijk!
Gebruik voor wat je in de aspic legt geen erg fijn smakende dingen, want die aspic is heavy van smaak.
(Wordt vervolgd? Nou, dat denk ik niet...) (Liggen die Blogspot zeikerds maanden lang je kont te likken of je misschien over wilt stappen naar blabla. Nee. En dan dwingen ze je dus... Nou, mij dwingt niemand, en ik ben al driftig op zoek naar een nieuwe avond-bezigheid. Wie op de hoogte blijven wil die mailt me.)