maandag 23 december 2013

Klant??



NS

Verlenging Voordeeluren abonnement.

Onder het vakje waar je handtekening moet komen:
Ik geef hierbij toestemming om over de voorwaarden geïnformeerd te worden
Goh!

En je moet een formulier tekenen waarmee je de NS machtigt geld van je rekening af te schrijven.
Zonder dat er op dat formulier een bedrag genoemd wordt...

"Erik Beenen, Directeur Consumentenmarkt"
Beenen? Beunen zal je bedoelen...


Essent

Reactie op uw e-mail van 18 december 2013
Op 2 december 2013 heeft u telefonisch contact met ons opgenomen. In het gesprek gaf u aan dat dat uw e-mail van 19 november 2013 nog steeds onbeantwoord is gebleven, die u graag beantwoord wenst te zien. Graag geef ik u in deze e-mail een reactie.
Uit onze administratie blijkt dat u op 2 december 2013 telefonisch contact heeft gehad met mijn collega.
Uw bericht heb ik ter kennisgeving aangenomen. Ik ga er van uit dat uw vraag inmiddels voldoende is beantwoord. Wij zijn u een volgende keer graag weer van dienst.


Nooit enig antwoord op die brief gehad natuurlijk.

Ennuhh, "graag weer van dienst"? Ga dan maar ff op je rug liggen wijffie...

I don't know the difference between a real blond and a fake...


Toegift

Een dag later.

Ik leg een grote envelop met een buitenlands adres erop op de balie van het postkantoor.
Wilt u dat verzenden?

Nee mevrouw, ik wil een visakte voor die envelop...