zaterdag 13 september 2008

Mosselgroenten en nog zo wat


Op verzoek van Gruiterij (kan aan die naam nog steeds niet wennen) Bos.

Maar wacht ff... Dat heb ik toch al erin gezet? Of mailde ik dat?

Hoe dan ook, search op moss hier (nieuw venster).

Marieke nu. Op het gevaar af dat ik dit ook al postte...
Maarten!
Gij bracht zelf verwarring. ge stopt er mee, verkoopt uw planten en schilderijen...
En ge gaf eerder door met dit blog te stoppen.
Wat gaat er nu werkelijk gebeuren?

Nou, kijk. Ik ga minder posten, maar ik heb twee dagen/week vrij, een maal per week voor dit blog, een maal per maand voor de Eetclub.
Dus wat ik bedacht voor dit blog is het volgende: een maal per week maak ik zeven postings geheel klaar; zoek dan iemand die er elke dag een op zet. Is heel simpel; ze staan er al op maar zijn nog niet gepubliceerd. Dus elke dag enkel op knopje Publish klikken.
Trouwens: ik heb zo een persoon nog niet dus maandag en dinsdag staat hier niks.