zaterdag 14 oktober 2017

Culinaire mongolen



Nonnettes
Recept zie gisteren
Dit is het deeg
Zeer verwant aan kruidkoekdeeg


Eatmosfera jokt


Dank P

Ja, kijk 's, als je bij een tent die Eatmosfera heet gaat eten, dan weet je wat ze daar van je denken: Ken u ff voorover gaan staan met uw broek naar beneden

Zie hier (alle links hier in een nieuw venster)



Ontzagwekkend duurzaamheidsgekwaak


Zie hier

Het enige wat echt telt: hoe verdienen we meer
Jumbo, runderfond, hoofdingrediënt: rundvlees; AH, vleesfond, hoofdingrediënt: varkensvet

Zie de website van die kwakers hier

Een website met een niet werkende zoekfunctie, althans niet in Firefox

Die lui brengen trouwens uien op de markt met een verzonnen niet bestaande naam, maar dan wel als "klassiek Italiaans"

Wat een nep allemaal...
Die geilen wel tegen AH op!




Liep langs de keuken van een restaurant


en hoorde "De romanesco saus moet in de oven"

Romesco ja, en niks oven, de culinaire teletubbies

Goed recept hier

Veel AH recepten, allemaal totale shit
"bij op de BBQ gegrilde prei"
Ooit wel een prei op de BBQ gegrild, culinair veenlijk?
Salsa de calçots, voor bij calçots, dikke bosui (die je wel kan grillen)



Hahahahahaha!


Zie hier
Otto Kleynejan!

Heb me ingeschreven!

Geachte Piet Puk,
Hartelijk dank voor het invullen van het formulier. Wij hebben de volgende gegevens van u onvangen:
Wil je je inschrijven? Nee
Voor welke cursus Individuele cursus
Wil je een vraag stellen of opmerking maken? Dat kan hier.
Leer Godverdomme eerst zelf foutloos over culinaire onderwerpen schrijven, apelul!
Naam Piet
Naam Puk
Bedrijf of particulier Bedrijf
Email ppuk@gmail.com
Heb je het Handboek Culinair-Wijnschrijven al in je bezit? (n.v.t. bij cursus receptontwikkeling) Nee gelukkig niet!
Akkoord met onze voorwaarden (zie onderaan - verplicht bij opgeven voor een cursus) Ja
We nemen z.s.m. contact met u op.
Met vriendelijk groet,
Snoriette Toklas en Otto Kleynejan
Academie Culinair en Wijnschrijven





Nog wat niet-mongool


Goethe
Drie citaten

Meinen Wein
trink ich allein,
Niemand setzt mir Schranken,
ich so meine eigenen Gedanken.

Der Trinkende, wie es auch immer sei,
Blickt Gott frischer ins Angesicht

Wie Kirschen und Beeren behagen,
Mußt du Kinder und Sperlinge [mussen] fragen.



Annie

Hoor hier

Lees hier

Ik wist dat niet




Vraag

Hoe kan je met een pak shag Nietzsche doen?



Beste practical joke ever

Ik was in de bakkerij, roept Céline me vanuit de winkel Er zijn buitenlanders die geen Frans spreken!

Ik kon hinkend binnen, en meteen zag ik aan Céline dat ze het begreep
Die klanten waren nog Nederlanders ook
Ik luister wat ze willen (speltbrood), ik zeg Geen idee, ik zeg tegen Céline Roep David even
Gaat ze hinkend naar achteren, David!!
Komt David hinkend binnen

Hahahahahahaha en die Nederlanders in de zeik!

Hoe zat het in mekaar?
Simpel
David had in glas getrapt en die hinkte...

Hahahahahahahaha!