woensdag 6 augustus 2008

Diny vandaag (garden eggs & gari)


Zie hier (alle links in nieuw venster).

Even snel twee correcties, alleen al omdat Nigeria een buitengewoon preuts land is!

Moet ik wat weghalen? Of balkjes zetten? Maakt me niks uit hoor, alles er voor over om Afrika beter te laten scoren.

Garden Egg

Vergiste ik me nu? Ik kreeg de indruk dat het onrijpe pinda's waren, nu lijkt het een soort aubergine...

Kleur van de groene, vorm van het tweede plaatje. Mijn foto komt nog.

Graag, want ik ben nu de kluts kwijt. Zal wel aan mij liggen, hoor!

In je volgende link vind je inderdaad Gari / Garri, hier (ff downscrollen); interessante pagina trouwens.

De smaak is zurig en de lucht is ook zurig. Als het langs de weg ligt te drogen ruikt het erg zuur en gefermenteerd (eigenlijk ruikt het naar braaksel!), maar de smaak is ok.


Braaksel maar dan lekker dus.

Gekookt ziet het er zo uit:



(De witte bal tussen kip en stew)

Dit is de link.