zaterdag 28 mei 2011

Heb ff niks te doen, wachtend op


de kwalifikatie van de Formule 1. Dan maar eens die stapel culturele links producerende knipsels doorwerken.

Fussili prei gerookte haring roomsaus gisteren was uit de kunst, al zeg ik 't zelf.

Vanmorgen Belgische worstebroodjes gekocht en meteen kordaat gemaakt.



Net de NRC gehaald, thee gedronken, erg lekker koekje wat ik me van vroeger herinner: een soort harde boterkoek met stukjes rozijn erin. Morgen daar thee met een Bosche Bol, als we toch al de hele dag aan het zondigen zijn (zure zult, belegen niet-magere Beemster, 's middags bruine bolletjes ipv vleesw of vis met groenten...). In dezelfde tent als waar we vorige keer uitstekend aten en morgenavond ongetwijfeld idem. Hier (alle links hier openen in een nieuw venster).

Maar goed, cultuur dan dus.
Nachtlicht hier.
Een andere wereld hier.
In sloot en plas hier.
Antiphotojournalism hier.
Long time no sea hier.
Bezeten van stoelen hier.



Geertruidenberg in het museum van Geertruidenberg. A = Geertruidenberg, B de woning van mijn vriend aan de haven, C dat terrasje, D Raamsdonksveer.

Akkermania hier.
Hortus / corpus hier.
Uitkijkkonijn hier. Ergens...
Ik zoek niet ik vind hier. Ergens...
Verse vis hier.
Therese (accenten niet te vinden hier) Schwartze hier.
Jan Steen hier en hier.


Doei!