zondag 1 februari 2015

Iens




Lekker gegeten! zeg maar

NB Dit verhaal gaat over Iens, niet over de genoemde restaurants!


Iens zie hier (alle links hier in een nieuw venster)

En zie hier


Zie de eerste screenshot hierboven.

Nooit in die tent geweest, en wat ik er "gegeten" heb, dat staat niet eens op de kaart!


Huis de Beurs in Groningen

* "Erg kleine glaasjes wijn vinden wij"

* "Heel grote glazen wijn!"




Hoofdgerecht en wijn staan niet op de kaart...


De reactie van Trattoria Pepolino

Beste proever, Bedankt voor de recensie en complimenten! Graag tot de volgende keer!


Iens: "wij controleren alles"

Mijn reactie was goedgekeurd in minder dan twee minuten...


Volkskrant

"Deze recensies zijn veel makkelijker te verzamelen dan die van professionele inspecteurs [ja, dank je de koekoek...], bovendien vinden gebruikers ze betrouwbaarder [cursivering van mij]"

Dan zakt je broek toch af?!
Dat wéét je toch dat het onbetrouwbaar gelul is, wat er op staat...

Lazer op met je Iens!




Prêt-à-Porter, Utrecht

Die waren die dag gesloten...

Die hadden helemaal geen uiensoep...

En geen forel, en die courget ook niet (ja, toen ik er werkte, toen wel ja, maar dat is 25 jaar geleden...)

Ik moet toegeven: het bericht werd er later afgegooid na protesten van de eigenaar, omdat ik Iens niet antwoordde overigens pas drie weken later (toen er dus boven mijn post al talloze andere stonden), maar dit alles toont naadloos aan dat je de boel kan besodemieteren als je het niet té overdrijft.


Iens kan je ook in het Engels lezen.
Lachen gieren brullen

Fine tent, professional service, excellent food.
Over pressure spoken: I was there three nights (because it is worth it to come back so) and every evening (Tuesday-Thursday) was the pressure. That says what.



Couverts, dat heb je ook nog

Daar gaan we ook eens smikkelen.




(Kut! Sta ik hier voor niks in Tietjerkstradeel...)


[Toegift, 3/2/15]

De Telegraaf, over het Wapen van Zoetermeer: "Iens heeft lukraak een anonieme melding van een wildvreemde voor waar aangenomen. Restaurant is failliet en gesloten."
"Iens controleert alles", woehahahahahahahahahahahahahahahaha!
Iens controleert gene ene fuck, en je kan er alle lulpraat kwijt die je maar spuien wil.
Iens is voor de dommen en (dus ook) voor de stiekemerds.