donderdag 3 oktober 2013

Diversen




















Vroeger hield ik van Dylan, nu vind ik het een vervelende klier.
Ik vind het jammer dat Maarten van Roozendaal dood is. Ik had hem zo graag uitgenodigd gehad, hier beneden. Ik kon hem toen echter moeilijk bereiken, het was een heel gedoe de dingen regelen zonder computer. Wat is dat toch een fijne uitvinding.
Nee, Dylan kan voor mij de boom in. Ik heb trouwens heel veel  muziek van die jongen in huis gehad. Allemaal weggegeven.

Op het hondenuitlaatveldje gaan ze (hullie van die honden) dat stokbrood met die uiensoeptoestand maken

Ik heb dat stokbrood met die uiensoep (zie 9 september) nu zelf ook gemaakt, werkelijk een heerlijke smaak door die gebakken uitjes in die soep, maar wel erg zout. Je moet dus voorzichtig zijn met die droge soepgroenten door de boter halen. Ik had de Franse uiensoep van Honig. Ik kan me indenken dat het lekker makkelijk is, met een groot effect, maar wees voorzichtig vanwege de zoute smaak.

Maar ik zou het recept als ik jou was maar niet echt aanbevelen. Ik liet het J. proeven en zijn commentaar was ”ik vind het armoedig eten, je zit met een bek vol Maggi en het is zout".
Gisteren vond ik het broodje zelf lekker, althans het is zout dus, maar toen had ik de emulsie dikker op het broodje gedaan. Nu deed ik voor Jeroen het dunner op het broodje en toen vond hij het armoedig van smaak. Volgens hem een broodje wat uitgevonden zou kunnen zijn door een gescheiden huisvrouw met drie kinderen.
Vergeten dus!

Dag, Loek