dinsdag 13 september 2016

Afrika





Links


Ik heb de bekendere Afrikaanse keukens bekeken, en ik heb nauwkeurig de inhoud van de links op bruikbaarheid bekeken, verdomd



Ethiopië zie hier (alle links openen hier in een nieuw venster)

En zie hier


Tsja, oudere links, en die Afrikanen houwen de boel niet zo bij, dus driekwart werkt niet meer

Wordt een kort verhaal vandaag
(Prima!)
[Viel mee]



Links Koevoet, rechts Neusturk
Die in het midden, die was van Gülen!
(Simpsons moest in die tent blijven)


Congo zie hier

En hier


Kenia zie hier

En hier







Ghana zie hier

En zie hier


Nigeria zie hier

En zie hier



consuWijzer over cookies
Maar die hebben dus al cookies bij je gezet voordat je daarvoor toestemming geeft
Zwaar gesubsidieerd zeker


Senegal zie hier

En zie hier


Sudan (Soedan?) zie hier

En zie hier



Volgende aflevering zie hier



Dit zie je enkel en alleen in België
Maar ja, goed hoor!


Die zak van de PvdD die te laat op die stemming kwam! Meesterlijk! Die was alsmaar op zoek geweest naar vegetarisch orgaanvlees! Hahahahahaha!

Je hoort dezer dagen steeds die storende (en "storende") reclame van XS4all
Laat me een ding vertellen
Het televisiekastje wat ik van ze heb: nog nooit van mijn hele leven heb ik dergelijke shit in mijn huis gehad
Zet je het aan, mag je hopen dat het wat doet
Zo niet: drie kwartier bezig het te herstellen
Stroom uitgevallen / huishoudster stekker uitgetrokken: idem
God wat een klotezooi...

Dat culinaire schuim wat door mij continue -en terecht- beledigd wordt, dat culinaire onderkruipsel, Retteketet, Jonas en de Walvis (Jonas Fluit en Kaat Mossel), Smak, Vreugdeloos, Huivers, Hoepel, Kleinst, Kleuter Woutwijk, Hamersmaak, Broekbaard, Hapers, Boesje, Tracheotomie, Meneer Watkletstons en Van Urmen, die blijven het proberen! Nu hebben ze ontdekt dat ik veel van planten weet, dus nu krijg ik "uitnodigingen" voor "botanische bijeenkomsten"
Je hoeft de muis maar boven een knopje te houden om te zien wat een nep het is
Dat hep je altijd: domme mensen denken dat ze slim zijn...