dinsdag 21 augustus 2018

"Hij had een ander"



Zie hier
(Alle links hier openen in een nieuw venster)
"Hij had een ander, na 22 jaar samen, binnen een maand biechtte hij het op"
De waarheid is een ander verhaal
Een volkomen totaal ander verhaal, zeg maar gerust...
Dit is van een stiekemheid, dat wil je niet weten



Rondslingerende troep vandaag



Vagoterische links


Zie Koken met kennis (woehahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!) hier

Zie Vreugdeloos hier
Neem me niet kwalijk als u onpasselijk wordt van die opgefokte grijnskop

Zie hier
"Thaise ramen"
Venezolaanse hutspot zeg maar




Andere links


Piet Kassa eet paling
Zie hier

Zie de Chifa keuken hier

Democratische cuisine zie hier


Heel andere link

Zie hier
Schitterend!
"Cocu, c'est pour les riches"




Slijmerig


Ja, zo willen Afrikanen, vooral West-Afrikanen, hun eten
En hun Amerikaanse afstammelingen

Ogbono zie hier

Okra (hoe groter en rijper, hoe slijmeriger) zie hier

Egusi zie hier

Filé (dat zijn die nakomelingen) zie hier




Rondslingerende opmerkingen


Nederland, het enige land ter wereld waar de proletenmacht het journaal wegblaast voor voetbal of de Tour de France
Het enige land waar halve mongolen het nieuws mogen voorlezen (liefst slecht Nederlands sprekende allochtonen!)

Een oom van mij had in de zestiger jaren twee Jaguars
"Ja, want er is altijd zoveel reparatie aan, heb ik er een om in te rijden en de andere is in reparatie"
Hij kocht ook ooit een Morgan
"Als je over een kwartje rijdt, kan je voelen welke kant het is"
"Ik kan er alles mee voorbij komen, behalve een benzinepomp"

Ik was (dus) in Nijmegen, en Café Gompie bestond niet meer
Zie hier
Ik ben er vandaag achter gekomen waar het was
Hertogstraat 123
Dus twee panden links van Royal
Nu zit daar een kapper

Peter Koelewijn woonde in L'Alfaz del Pi een deel van het jaar
Ik was chef van een tent net naast zijn huis
Heb veel voor hem gekookt
Hij had mooie verhalen over wat er gebeurde in die tent toen ik er met ruzie was vertrokken
'Staat ze in de keuken in een pan te roeren, met een kookboek in d'r andere hand'
'Ik zeg "Doe mij maar die pâté" -"Hebben we niet" "Doe dan maar die vissoep" -"Hebben we niet" "Wat heb je dan wel?" -"Mosselen" "En wat nog meer?" -"Mosselen"'

Sinds die Halsema burgemeester is in Amsterdam, begint die in ene een heel ouwe kop te krijgen
Die hieronder hééft die al