donderdag 16 maart 2017

Upload problemen


Ik kan geen plaatjes uploaden, dus als hier verder niks staat dan lukte het later ook niet.


(Vrijdag)
Er wordt naar gekeken; de HTML van de afbeeldingen verschijnt wel, maar de afbeeldingen niet...
Ik ga toch ondertussen ff nadenken of ik niet wat anders ga doen in deze, in culinario
Beginnen aan mijn kookboekjes site, ik noem maar wat
Ik ga dan wel dat afzeiken van al die culinaire lullewassers hier missen natuurlijk...


(Later op vrijdag)
Ik blijk kwa foto's aan mijn tax van 1 GB te zitten, dat is de reden
Een nieuw parallel blog dus, en daarnaast blijft dit blog hier onderhouden
* Krokettenverhaal in het nieuwe blog? Link erheen in het kroketten verhaal in het oude blog
* Nieuwe vondst over Œufs à la russe? Zet ik er hier bij!
* In het nieuwe blog een verhaal over de culinaire domheden in de Volkskrant? Ik link er vanuit dit blog heen!
* Broekbaard en Kleynejan samen betrapt? Vreugdeloos met Huivers en Smak? U hoort het!