woensdag 21 december 2016

Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!




jaar bestaat dit blog vandaag!!!!!!!!

Welke culinaire kwal doet me dit na...


En dan is het vandaag ook nog Zonnewende!

De dagen gaan lengen!

Eindelijk!

Heerlijk


Ben een paar culinaire dagen weg

Heerlijk gegeten vanavond

Ik zal het nog wel vertellen allemaal...



Cordon bleu...
God wat was het lekker...
Maar ja, ik kan koken...
Ik wel...


Wat waren de hoogtepunten?

Jezus Gristus, die waren er zo veel...


Yvet Retteketet naaien met d'r "keiharde kroketten"

De eerste 100 pagina's van de Kleine Kleynst weghonen

Een uitgebreid onderzoek naar de lulpraat in de Dikke van Dam

Heerlijk...


Jonas Fluit, Broekbaard, Watkletstons, Kleuter Woutwijk, heerlijk!

Vreugdeloos "volkomen schuldloos gescheiden"
Woehahahahahahahahahahaha!



Cordon bleu...


Medewerkers kwamen en gingen

Diny uit Afrika en later Chili
Nooit meer wat van gehoord

Marieke
Veel posts nog steeds erg populair, maar je moet niet liegen
Overduidelijk lulverhalen over Bernhard nazi
Weggetrapt

Toin de vrachtwagenchauffeur
Is blijkbaar uitgeluld

Rode Boekje
Uitgeluld? Nee! Beloofde me snel nieuw materiaal

En ja, Loek!
Eventjes weggeweest maar op tijd weer bekeerd gelukkig!

En o ja! Sylvia Witteman!
Tsja... We zijn blijkbaar gebrouilleerd
Geen idee waarom
Jammer




Wat ik de mooiste recepten vond, dat vroeg iemand
Ja, Dzjiezus! Goeristus!

Klassiekers maken vind ik wow!
Binnenkort Cotelette suisse...
Maar net zo goed Sloppy Joe

Bepaald comfort food!
Echt comfort food, niet dat Vreugdeloos gelul
Filosoof of die Franse variant...

Vieze dingen van vroeger!
Bloedworstsaus
Crepinettes

Orgaanvlees!
Pens!!!
Lamshart

Kroketten!
Lansnierkroketten...
Kastanjekroketten...

IJs!
Kastanjeijs...
Citroenroomijs met Creme (accent werkt niet oplaptop) de Cassis...

Tsjongejongejonge...




Zo kan ie wel weer Jezus Maria en Jozef...

Ik at enorm lekkere eendeborst met lang maar niet te lang gestoofde witlof

Heerlijke Rioja

Bestelde twee rijstevlaaien voor overmorgen

Die Vreugdeloos eet vanavond weer solo-pastinaak

Zo kan ie dus wel weer




Dank Peter!