vrijdag 3 juni 2016

Tsja...




Een rare dag met veel regen en alcohol...


Dat boek hierboven, dat haalde ik uit de bibliotheek
Op Marktplaats en op Boekwinkeltjes is het moeilijk te vinden, en als gevonden behoorlijk duur
Dus eerst maar de bieb


Maar goed
Een rare dag


Mediamarkt
"Camcorders hebben we niet"
Een goedkope externe DVD schrijver (als op de webshop) hebben ze niet
Een USB probleem met een nieuw daar gekochte camera kunnen ze niet oplossen



Kaasje gekocht


Voor een oud vrouwtje uit de buurt naar het Juridisch Loket
"Op vrijdag enkel op afspraak"


Naar Van der Ley (zie hier; alle links hier in een nieuw venster)

Oude Nederlandse geitenkaas voor geitenkaaskroketten
Maar daar moet wat sterks bij
Zie volgende foto
(Vorige foto: kaasje voor deze dagen bij de borrel)


Bij Las Sabrosas een Volkskrant artikel over Venezuela afgegeven


Thee gedronken bij Der Witz


Bibliotheek


Tosti chorizo bij Huis Maas


Flink witte wijn in Huis de Beurs





Op dat kookboek van Sylvia Witteman kom ik terug

Maar laat ik alvast melden wat ik al noteerde

Geen gezeik over pastinaak en zo
Geen gezeur over popi culi onderwerpen
Niks lokaal en energie-neutraal geproduceerd, flikker op
(Maar wel scharrelvlees)

Na dit boek lees je dat vreugdeloze, steeds maar nooit net niet culinair klaarkomend gerochel van welk dagblad dan ook nooit meer (ex Wilbrink, Telegraaf)

Naast dit boek heb je eigenlijk geen enkel ander kookboek meer nodig wanneer je denkt "Ik koop een kookboek"



Kristus!
Een baal TVP brokjes, 3/4 kilo, € 2,95...