woensdag 28 januari 2015

Dames en heren!



(Zie die rode das hieronder!)


In verband met mogelijke motregen op enkele plaatsen in Nederland, rijdt de NS morgen met een beperkte dienstregeling.
Houdt u rekening met langere reistijden, langere wachttijden en drukkere treinen.

Maar nou heb ik een ontzettend goeie oplossing!
Stamp de hele directie daar onder hun kloten (seekuu...) en Zorg Godverdomme dat die Treinen Rijden Godnondeju en ook op Tijd ook Godsammekrake! Kristus!

Ja, of ga eens een maand naar Oostenrijk ("Vallende bladeren? Woehahahahaha!"), of wat de punctualiteit betreft naar Japan... (Een minuut te laat? Opsodemieteren)

(Maar ja, dat is natuurlijk het eeuwige probleem. Als je een arbeider geen stamp mag verkopen, ja, dan werkt ie niet, nee...)

("De werkende massa's, wie zijn dat toch?")

(En dames en heren, uhh, houdt u vooral ook rekening met minder kosten voor de NS morgen!)




Vandaag enkel

dikke pret; cultuur en zo


want ik ben laat thuis, want ik heb gevierd dat ik vanmiddag een officier van justitie zó heb aangegrepen dat ie het over 10 jaar nog weet.

Ik heb zelden iemand zo zuur zien kijken... (Gerechtshof, geen rechtbankje)

Met een vertrokken gezicht, star bevroren op zijn papieren gericht, een half uur lang

Geen enkele blik naar de rechter of naar mijn advocaat of naar mij

En al helemaal de beleefdheid niet om me aan te kijken toen ik tegen hem sprak
Die weet, die communiceerde non-verbaal zoals dat in bepaalde kringen heet: verloren zaak...

Het is "onder de rechter", dus mondje dicht verder, maar binnenkort...!!! Wow!




Ik bedacht

"Ik hoor dat Connie Palmen nou een relatie heeft met Geert Mak..."
-"Shit man, is die ook terminaal dan?"


Hahahahaha!


Iemand schreef me daarop

Oh gelukkig, ik dacht dat Geert al jaren dood was.

Connie zat altijd te zuipen bij De Zwart.


Net als Franssens, samen met zijn vriend van der Heijden.
("Voetstampwijnen zijn tandknarswijnen")


En onze Johannes, ook van de partij.


Die woonde daar recht tegenover, boven Athenaeum Nieuwscentrum.
Als ie de benedendeur open deed was hij er al voor de helft.
Maar dan duurde het altijd nog wel even voordat de andere helft er ook was.



Hahahahahaha!

Wat is echte cultuur toch leuk!




Wie herinnert zich nog dat ik Marieke er hier uittrapte?
Vanwege die Bernard = SS shit?

Je mag hier schrijven wat je wil
Maar je mag niet liegen
En al helemaal niet om gelijk te krijgen

 (Mijn vader zei altijd Als je intelligent bent, dan hoef je niet te liegen)


Die Iemand vervolgde:

PS leuk die Nero's
Ontzettende leuke strip was dat
Tekende Marc Sleen dagelijks een hele pagina van voor in de krant
Ik ga zeker de Nero-wandeling in Brussel lopen


Ik ook!
Gaan we lekker samen?
En ja, Franssens was ook met Palmen bevriend.

En trouwens, wat vind je trouwens leuker trouwens, Connie Walmen of Connie Feren? 

Daar kan ik moeilijk over oordelen want ik schoot bij Connie Walmen al flink in de lach.
En Connie Feren is beslist ook leuk.
Maar ik hou het toch maar op Walmen.




Ik vroeg ook nog Hoe zou het gaan met Tara Boemdiejee?

Maar ja, dat blijkt een generatiekloof

Zie hier (alle links hier in een nieuw venster)