dinsdag 15 april 2014

Post!




Een uiterst vreemd postpakket


Er zat in:

* Bovenstaand NRC knipsel met allerlei droodles
Op de marge onderin een tekst:
abo maarten van thiel is ok de mecaken

* Een vreemd tijdschrift, "Bouillon!"
Peperduur!
Waaron sturen ze me dat?
O wacht! Die willen dat ik me abonneer!
Wat een streken!

Allemaal rare verhalen in dat boekje;
India blows you mind [trippers], Karpatikop kookt natuur, druivendealers uit Grollo, Hoe de supermarkt ons naait [nee: hoe de supermarkt onnozelaars naait, ja!] enzovoorts.




* Een prentbriefkaart met tekst.

Daar gaan we.

Tuppen de hele stampel "nog af te landelen" vind ik een ninice aantekenim abo musak ten in orde neoken [ik schrok me dood...].
Uileis nagerechten miaar ik on nergens een aanmeeolingsforencen biwden. Kwun teu ook nauwelijks voorstellen oioie pi het wilt , meuak moet ek slups wel iets mee doen [ja! spannend! slups!]. Bijgaand het voorjaars nunenueuk [wow!] alpo cadeau vein meiij en ik hoor het wel alps je het booset wilde retten.
Groet, anliu.

Nee, dat is niks voor mij.
Een hoop over n**ken, en wat krijg je dan? "alpo cadeau". Wow. You made my day.

"vein meiij en ik hoor het wel alps je het booset wilde retten".

Gatsie bah. Dat soort vuile praat komt bij mij het huis niet in.


Retour afzender!