woensdag 1 januari 2014

Chinese kool en Huub Stapel














Maarten, ik heb zo lekker en gewoon zitten eten, ik had een bakje overgebleven risotto met spekjes, ui, knof, een Chinese kool, een Veluwse rookworst (jouw advies) half uur in water aan de kook.
Simpel kaassausje
Geblancheerde reepjes rode paprika, daarna in uitgelekte toestand in bakje en p/z en olijfolie erover.
Harde stukken van kool zelf met de hond opgegeten.
In zachte bladeren kool portie risotto gedaan, opgerold en in stoompan gelegd.
Uiteindelijk porties risotto in Chinese koolblad op bord, kaassaus erover, paprikareepjes erover, plakjes rookworst erover: lekker!

Je hebt dat verhaal van mij over die kwal Huub Stapel niet gepubliceerd, geeft niet, dat weet je. Maar dit keer is het eigenlijk jammer, want die Stapel is echt een over het paard getilde idioot. Juist vandaag maakt hij bekend dat hij na 40 jaar gaat scheiden van zijn vrouw: “Hij voelt zich niet gelukkig thuis”.
Ik zat wel goed met mijn mening over hem. Ik denk dat zijn vrouw en kinderen hem eruit geflikkerd hebben. De grote vertolker van Koning Willem 1.

Dag, Loek