woensdag 6 februari 2013

Pannenkoek














Maarten, nou heb ik een enorme pannenkoek en goede pannen en ik wil die koek keren en de bodem blijft in de pan zitten! Wat doe ik fout? Ik wacht heel even om te kijken of jij misschien thuis bent? Anders gooi ik tomaten, kaas, uien en spek er overheen en doe hem in de oven. Ik ben bang dat hij als pannenkoek erg droog wordt???????

Ik weet al wat ik fout deed!!! Ik had 2 KILO aardappelen genomen en vandaar dat de binnenkant los liet van de buitenkant, het was een veel te grote hoeveelheid!
De smaak is erg lekker. Ik heb een maaltijd naar Mevr. A. gebracht: de vulling dus afgedekt met tomaten en kaas en onder de grill gehouden en ze vond het heerlijk. Nou zit ik hier nog met een pan vol. Ik heb garnalen gehaald en ik ga er bitterballen of kroketten van maken. Als dat iets is, neem ik het mee naar Wimke en Co (De Gouden Bal).
Groet, Loek