zondag 3 april 2011

Merlot.



't Bergsch Backhuys in Geertruidenberg

Merlot dus, want het was erg mooi weer (had dan ook een val van gemiddeld 185 bezoekers hier per dag naar 101...) en ik zit wat m'n werk betreft vast, want te wachten op beslissing afdeling marketing eerst webwinkeltjes cursus of eerst Illustrator. Uh, die webwinkeltjes daar was ik al aan bezig, maar dat was een cursushandleiding bij een boek, nu wordt het een complete cursus. Maar goed, Merlot dan dus. Mooi weer dus,weinig te doen, ik denk Ik ga naar Piet in Geertruidenberg (zie foto twee dagen geleden).



En eenmaal in Geertruidenberg gingen we boodschappen doen, oa. een magnum Villa Marianna Merlot delle Venezie, wat een uitstekende wijn bleek te zijn, maar eerst gingen we een glas wijn op een terrasje drinken, Merlot, uitstekende wijn, straks even vragen wat het precies is. En we gingen eten in dat restaurant van deze foto's, uitstekende eendeborst met pepersaus, perfecte friet en een fles, jawel Merlot. Caves d'Albret.

Hier (onder) zaten we (foto vanmorgen gemaakt).
Piet was in Zuid Afrika geweest, met die man van laatst van die Mij drink nie soetwijn nie. Veel taart (en erg goedkoop), schapenpaté, springbok, vers en gepreserveerd (biltong). Foto's, ook van bloemen, zet ik hiet tzt in. Hij dronk er veel Four Cousins rosé. Zie je hier veel Zuid Afrikaanse rosé? Dacht ik niet...



Veel foto's van winkels gemaakt voor de cursus webwinkel maken. Ook bushokjes en Monumentenzorg paneeltjes: "Welke van deze bedrijven is wel en welke minder en welke niet geschikt om te verkopen via een webwinkel?" "Welke zijn geschikt voor de combinatie winkel + webwinkel?"...

Zag op Piet zijn foto's ook een soort kervelsoep (hij was er in de "lente"), dat krijgen we hier binnenkort ook weer. En nieuwe haring en asperges...

Vanavond "Vanavond" posting. Nu ga ik het al geschrevene van de webwinkeltjescursus uit mekaar trekken: wat niet aan het boek refererende tekst is en wat wel en wat dus weg moet.
Kochten voor vanavond twee flessen Porca de Murca (cedille onder de C maar dat zit niet op dit toetsenbord). Nooit eerder gezien in Nederland. Jumbo. 4 Eu of zo. We zullen zien.



Kerk Geertruidenberg