vrijdag 26 november 2010

Daar ben ik weer...


Allereerst ging ik vanavond met die gedroogde Chinese vissen koken (zie morgen) en die moest je "om ze minder zout te laten zijn" enkele minuten (dat vond ik al vreemd) in water leggen, wat ik dus deed. Maar die vissen zijn helemaal niet zout! Die kan je uren in water leggen en dan proef je nog geen zout in dat water...
Ze ruiken trouwens hetzelfde (zoet-pikant) als die kleine Chinese gedroogde platvisjes van laatst.

Maar goed, die vissen (er bleken er 6 in het pak te zitten) kan je bakken of koken. Vandaag koken met 3, later bakken met de andere 3.



Trouw. Dank! De stiekeme mof...

At gisteren bij die Vinkhuizense Chinees Wowa Yuk. Erg lekker (niet op het web te vinden). Zeg maar een Sechuan tjap tjoy (veel groenten dus) met perfect, werkelijk perfect rundvlees (draadjesvlees maar tegelijkertijd waren de blokjes krokant), en met, lijkt me, taotjo en kung po saus (search the blog).



(Daar staat Wowayuk)

Maar tsja, blog valt steeds weer weg...