maandag 29 maart 2010

Gisteren en vandaag


Vandaag een kruising tussen Arroz Limeño en Venezolaanse rijst, waarvan ik niet weet hoe het gerecht heet.
Die Venezolaanse, dat is met rijst, gehakt, bakbanaan en kerrie (invloed van de nabijgelegen Surinaamse Javanen?) en die Peruaanse, dat is gehakt, rijst, rozijnen.
Al eerder verteld maar tè leuk. Een bekende van me had in ene uit het niets een Peruaanse vriendin. Ik zeg Kookt ze wel eens Peruviaans (zo heet dat trouwens), Ja hoor. Arroz Limeño ook? Ja hoor. En na een korte stilte "Zowat dagelijks".

Oei. Het gaat weer fout hier, bij Blogspot. Niks te uploaden...

Doei mensen. Als ik hoofdpijn wil dan lees ik wel een stukje Mulisch.

Met enig geluk kijk ik later vanavond nog eens, en met enige pech flikker ik de hele blogspot op het vuilnis.

Als ik me wil ergeren dan bel ik m'n ex wel.