dinsdag 17 november 2009

Geen idee alweer,


alhoewel ik wel een stapeltje notities heb liggen.

Iets wat ik me herinnerde. Had ooit een vriendin (vrij kort; ze had de Tractatus logico-philosophicus op de rand van d'r bed liggen, wetend dat ik dat toen las, alsof ze dat ooit zelf kon doorgronden) en die was vegetarisch. Maar goed. Waarom was die vegetarisch. Die was ooit ergens te eten geweest en daar hadden ze een gekookte rundertong op tafel gezet. Dus. D'r kinderen ook meteen aan de vegetarisch, alhoewel een gehaktballetje af en toe mocht, dat moet ik toegeven.
Via haar ben ik ooit bij Wolkers geweest. Jezus. "En proef deze wijn!!" "Deze garnalen!!!" "Deze whisky!!!!" Etc. Verdoofd stond ik in de tuin.
En, o ja! Die vriendin had drie dochters, toen 8, 10, 12 of zo. Nee, dat moest natuurljk meteen in hun blote kont op de foto met Jan met z'n lul erbij.



Wittgenstein. Moet Wittgenstein in de mode en Kazimir niet herlezen, trouwens.

Had ik hier een plaatje van Wolkers moeten plaatsen? (Waarom vraag ik mij dat af?) Nou, vooruit dan.



De lul.
Maar hier nog een, hahaha...



(Gewoon op internet gevonden hoor.)

Groene Sint tegen foute chocoladeletters hier (alle links hier in een nieuw venster).

Recept. Eindelijk.
Tarbot met prei en kokkels (het wordt steeds sjieker)
Maak prei in roomsaus maar maak het iets te droog; houd warm op laag vuur.
Stoom tarbot-filets of bak een uitgehaalde tarbot of griet in boter.
Breng de prei aan de kook maar let op aanbranden.
Was de kokkels en doe ze bij de prei; laat ze roerend openen.
Serveer de prei bij de tarbot.



O ja; Resto Van Harte "brengt mensen bij elkaar". Hier.

Klassefoto. Wittgenstein. En Hitler...