zondag 12 oktober 2008

Van alles


Post, post althans die de moeite van het publiceren waard is.
Beste Maarten,
Ik doe dagelijks mijn best om je bezoekersaantal op peil te houden. Eén van mijn andere favoriete culiblogs heeft voor oktober een onderwerp dat jou (en je Vlaamse connectie) zal aanspreken, denk ik. Misschien ken je de blog allang, maar voor het geval dat dat niet zo is: hier (alle links in nieuw venster).
Overigens ben ik blij dat je ondanks je vertrek dit blog met behulp van Marieke voortzet.
Met vriendelijke groet,
M

Ja, dank, mooi blog (zet het in de lijst als ik al de laatste postings doe, zoals gezegd: als gesetteld).
Nier-recept. Het schiet me te binnen dat ik ooit kalfsnier maakte en per ongeluk (ipv. ?) verse kentjoer / kencur gebruikte. Was erg lekker.



Sabatier? Maar de echte heeft toch altijd een aluminium verbindingsstuk tussen lemmet en heft??



Wel een aardige site, die van dat plaatje, trouwens.

Hier (alle links in nieuw venster).

Kentjoer / Kentcur hier trouwens, bij de overbekende Katzer (zie Handige links)

Verder: mooie post Marieke!

En nog verder: ik ben doodmoe van vanmorgen half zes F 1, hele dag inpakken en vanavond ook nog naar die Schotten zonder onderbroek die Ierse liedjes zingen, op tafel staand bedoel ik, te moeten gaan. W. is 50 geworden namelijk. Geef hem (sportsman) oa. Al dat zweet van Laurie Langenbach. Zeer onderschatte schrijfster. Zo onderschat dat je maar één foto van haar vindt als je een Google doet, de eerste, en die doet het niet meer.



Schitterend boek. Zoek op Boekwinkeltjes.nl. Ook op Geheime Liefde.

Laurie hier.
O ja, Wally Tax. Kon niet op de naam komen.