dinsdag 10 juni 2008

Billen bloot


Eindelijk.



"Hoe ga je met de billen bloot zonder je billen te tonen?"

OK. Zie bericht Vlaamse Marieke ergens hier (alle links in nieuw venster) en Duif ergens hier.

Marieke, nu.

Beste Maarten...
"dan ga ik met de billen bloot", schrijft ge op uw blog.
Ben benieuwd hoe ze er uit zien, want ge krijgt geen gelijk. zij ge nu helemaal zot!
Hebt ge nu echt niet naar die knoesel gekeken? zie bijgevoegde foto.




Knoesel (varkensknie/hoenderknietje).
Als ge mij een foto kunt tonen van een geslachte duif met zo een knoesel, zal ik breed en duidelijk op Janneke's blog mijn excuses aanbieden!


Hoeft dus niet. Ik zocht een foto van een gebraden duif, de gepubliceerde stond er als "duif", ik vond de foto mooi en keek verder niet.
Shame on me.



Deze wel OK?