vrijdag 28 maart 2008

Culi-links 3


De vorige twee staan hier:
1: hier (nieuw venster als altijd hier), en
2: hier.
Ik herhaal maar weer eens: als Blogger druk is dan werkt het niet. Dan rechts klikken en kiezen voor Openen in nieuw venster.

Er is wel wat dubbel, maar mijn registratie-systeem is per heden verbeterd.
Daarnaast wijs ik weer eens op dit hier.
Graag bericht van "dode" links en zo!
Wordt ooit nog eens een site met alle links.

OK. Links.

Grote encyclopedie: hier.
Staat ook links bij "Handige links".

Rivierkreeft hier.

Knof hier.



Fondue hier.

Death Row, die we volgens mij, maar niet volgens mijn administratie, gehad hebben.

Baskisch hier.

Baskische sporten:



Gewicht heffen



Steen rond je nek laten rollen



Pelote



Hout hakken

Dat soort sporten...

Techniek of zo hier.

Egypte hier.

Mooi Egyptisch recept: Taklia.
Voor over bonen en linzen, ook -soep, of over pompoensoep.
Grof zeezout met een deegroller walsen, samen met veel knoflook en korianderzaad.
Op zacht vuur bakken in wat geklaarde boter ("Ghee").

Een BERG Franse recepten, op naam hier.

Dutch recipes in English here

Hete sauzen hier.



Ají. Waw.

Ramadan. Beetje laat maar ter compensatie van die gecoiffeerde drol hier.

Zo kan ie wel weer...